Tiedote Fi-Nergyn asiakkaille
TakaisinFi-Nergy Voima Oy:n toiminta Suomessa on päättynyt ja sähkön toimituksesta kyseisen yhtiön asiakkaille vastaa tilapäisesti paikallinen verkkoyhtiö Helen Sähköverkko korkeintaan sähkömarkkinalain edellyttämän kolmen viikon ajan.
Tämän vuoksi Fi-Nergy Voima Oy:n ja 365 Hankinta Oy:n asiakkaiden tulee välittömästi tehdä uusi sähkönmyyntisopimus haluamansa myyjän kanssa sähkönjakelun keskeytymättömän jatkumisen varmistamiseksi. Uusi sähkönmyyntisopimus on tehtävä heti. Sähkön verkkopalvelulaskulta löytyy osoite ja käyttöpaikkatunnus, johon sopimus on tehtävä. Sopimuksen voimaan saattamiselle on varattava vähintään 14 päivää, joten sopimus on tehtävä viipymättä, ettei sähkönjakelu katkeaisi. Mikäli uusi sähkönmyyntisopimus ei ole voimassa 5.7.2021 mennessä, sähköntoimitus katkeaa välittömästi.
Helen Sähköverkko Oy laskuttaa tämän siirtymäkauden sähkön toimituksesta veloittamalla sähköstä toimitusvelvollisen sähkönmyyjän, Helen Oy:n hinnaston perussähkötuotteen myyntihinnan 6,99c/kWh sekä perusmaksua 3,84 €/kk. Verkkopalvelumaksut säilyvät ennallaan.
Uuden sähkömyyjän yhteystietoja löytyy esim. energiaviraston ylläpitämästä www.sahkonhinta.fi palvelusta.
Energiaviraston ohjeita Fi-Nergy Voima Oy:n ja 365 Hankinta Oy:n asiakkaille
Energiaviraston tiedote asiasta
Julkaistu: 15.06.2021 14.23
Ajankohtaista
-
Karhu Voima Oy:n toiminta Suomessa on päättynyt 19.9.2022
26.09.2022 -
Kokkolan Energia irtisanoo toistaiseksi voimassa olevat sähkösopimukset
15.09.2022 -
Lumo Energia lopettaa 31.8.2022
15.08.2022 -
Sähköverkkoa kehitetään asiakkaiden kanssa
11.05.2022 -
Ilmoitus datahubin tuomista muutoksista tietosuojaselosteeseen
28.01.2022 -
Energia 247 keskeyttää sähköntoimituksen - Asiakkaiden tulee hankkia viipymättä uusi sähkönmyyjä
07.12.2021 -
Uusi sähkönkulutuksen raportointipalvelu Oma Helen
01.12.2021 -
Asiakkaille tekstiviesti sähkökatkosta
10.11.2021