Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana
TakaisinHelen Sähköverkko haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.
Pyyntö maksuajan pidennyksestä tehdään Helen Sähköverkon asiakaspalveluun 31.5. mennessä. Koronaepidemian aikaiset järjestelyt koskevat maaliskuussa ja sen jälkeen erääntyviä laskuja.
Sekä kotitalous- että pienyritysasiakkaat voivat ottaa yhteyttä asiakaspalvelunumeroon 09 617 8090 arkisin klo 8-18.
Koronaviruspandemian vuoksi ja lähikontaktien välttämiseksi Helenin Sähkötalossa sijaitseva asiakaspalvelupiste on toistaiseksi suljettu.
Julkaistu: 24.03.2020 15.58
Ajankohtaista
-
Karhu Voima Oy:n toiminta Suomessa on päättynyt 19.9.2022
26.09.2022 -
Kokkolan Energia irtisanoo toistaiseksi voimassa olevat sähkösopimukset
15.09.2022 -
Lumo Energia lopettaa 31.8.2022
15.08.2022 -
Sähköverkkoa kehitetään asiakkaiden kanssa
11.05.2022 -
Ilmoitus datahubin tuomista muutoksista tietosuojaselosteeseen
28.01.2022 -
Energia 247 keskeyttää sähköntoimituksen - Asiakkaiden tulee hankkia viipymättä uusi sähkönmyyjä
07.12.2021 -
Uusi sähkönkulutuksen raportointipalvelu Oma Helen
01.12.2021 -
Asiakkaille tekstiviesti sähkökatkosta
10.11.2021