Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana
TakaisinHelen Sähköverkko haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.
Pyyntö maksuajan pidennyksestä tehdään Helen Sähköverkon asiakaspalveluun 31.5. mennessä. Koronaepidemian aikaiset järjestelyt koskevat maaliskuussa ja sen jälkeen erääntyviä laskuja.
Sekä kotitalous- että pienyritysasiakkaat voivat ottaa yhteyttä asiakaspalvelunumeroon 09 617 8090 arkisin klo 8-18.
Koronaviruspandemian vuoksi ja lähikontaktien välttämiseksi Helenin Sähkötalossa sijaitseva asiakaspalvelupiste on toistaiseksi suljettu.
Julkaistu: 24.03.2020 15.58
Ajankohtaista
-
Helsingin kaapelihanke on siirtynyt toteutusvaiheeseen
29.05.2023 -
Ovathan yhteystietosi ajan tasalla?
17.05.2023 -
Toimialalla asiakastyytyväisyyden kärjessä
27.03.2023 -
Helen Sähköverkko mukana mahdollistamassa sähköautojen latausverkoston laajennuksen Helsinkiin
17.03.2023 -
Itä-Helsingin alueella oli poikkeuksellisen laaja sähkökatko
01.03.2023 -
Karhu Voima Oy:n toiminta Suomessa on päättynyt 19.9.2022
26.09.2022 -
Kokkolan Energia irtisanoo toistaiseksi voimassa olevat sähkösopimukset
15.09.2022 -
Lumo Energia lopettaa 31.8.2022
15.08.2022