Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana
TakaisinHelen Sähköverkko haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.
Pyyntö maksuajan pidennyksestä tehdään Helen Sähköverkon asiakaspalveluun 31.5. mennessä. Koronaepidemian aikaiset järjestelyt koskevat maaliskuussa ja sen jälkeen erääntyviä laskuja.
Sekä kotitalous- että pienyritysasiakkaat voivat ottaa yhteyttä asiakaspalvelunumeroon 09 617 8090 arkisin klo 8-18.
Koronaviruspandemian vuoksi ja lähikontaktien välttämiseksi Helenin Sähkötalossa sijaitseva asiakaspalvelupiste on toistaiseksi suljettu.
Julkaistu: 24.03.2020 15.58
Ajankohtaista
-
Herttoniemessä poikkeuksellinen sähkökatko, joka kosketti jopa 20 000 asiakasta
18.02.2021 -
Aurinkoisia uutisia pientuottajille Helsingissä - tuntikohtainen netotus käyttöön
29.01.2021 -
Helsinkiläiset nauttivat Euroopan luotettavimmasta energian jakelusta
14.01.2021 -
Lintuesteitä voimajohtoon
10.11.2020 -
Loissähkön hintaan muutos - kulutusmaksu poistuu 1.11.2020
20.10.2020 -
Myrskytuulet eivät vaikuta Helsingin sähköverkkoon
17.09.2020 -
Helsinki kasvaa ja kehittyy – sähköverkolla jo 400 000 asiakasta
17.07.2020 -
Sähköverkon liittymisjohtojen vaatimuksiin muutoksia
07.05.2020 -
Sähköverkon kunnossapitoa Helsingissä hoitaa Omexom
07.04.2020 -
Helsingin sähkönjakeluverkkoa rakentaa jatkossa Eltel
02.04.2020