Liittymätilauksen seuranta

Liittymätilauksen seurantapalvelussa yritysasiakkaat voivat seurata tilauksen etenemistä ja tarvittaessa täydentää tietoja. Henkilöasiakkaana näet tilauksesi lähettämämme sähköpostilinkin kautta.

YRITYSASIAKKAAT

Yritysasiakkaana olet saanut tilauksen yhteydessä sähköpostiisi
käyttäjätunnuksen ja salasanan. 

Kaikki tilauksesi näkyvät kirjautumisen jälkeen ensimmäisellä sivulla.
Valitse haluamasi tilaus. Osa tilauksista vaatii toimenpiteitä myös
asiakkaan toimesta. Täydennä tilaustasi ja seuraa miten se etenee
kohti sovittua käyttöönottopäivää.

Mikäli olet kadottanut käyttäjätunnuksen tai salasanan, pyydämme olemaan yhteydessä Helen Sähköverkon verkkopalveluun, joko puhelimitse 09 617 8086 tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Kirjaudu tilauksen seurantaan

 

TILAUKSET ENNEN 26.9.2019

Henkilö- ja yritysasiakkaiden ennen 26.9.2019 tulleita tilauksia voi seurata täältä.

HENKILÖASIAKKAAT

Henkilöasiakkaana näet tilauksesi lähettämämme sähköpostilinkin kautta. Mikäli sähköpostilinkki on hävinnyt, voit tilata uuden täältä.

Jaa: