Helen pidentää maksuaikoja koronaepidemian aikana

Helen Sähköverkko haluaa osaltaan auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia kuluttaja- ja pienyritysasiakkaitaan ja on valmis neuvottelemaan sähkölaskujen maksuajasta.

24.03.2020

Helen Sähköverkko on varautunut sähkön toimittamiseen myös poikkeustilanteissa

Sähkön jakelu jatkuu Helsingissä normaalisti. Päivitämme jatkuvasti toimintaohjeitamme, joilla varmistamme häiriöttömän sähkön jakelun asiakkaillemme. Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti verkossa ja puhelimitse, Energiatorin asiakaspalvelupiste

15.03.2020

Sovintoesitys hyväksytty - 15.2. suunniteltu lakko peruuntuu

Työmarkkinoiden sopijapuolet ovat hyväksyneet energia-alan toimihenkilöiden neuvotteluratkaisun alan uudeksi työehtosopimukseksi ajalle 1.2.2020–28.2.2022.  

05.02.2020

Uusi ennätys sähkönsiirron luotettavuudessa: sähkökatkojen määrä minimoitu huippulukemiin

Helsinkiläiset kokevat sähkökatkoja muita eurooppalaisia selvästi vähemmän. Vuonna 2019 päästiin jälleen uuteen ennätykseen: keskimääräinen keskeytysaika jäi enää 1,5 minuuttiin.

07.01.2020