Tekstiviesti sähkökatkosta

Helen Sähköverkon tekstiviestipalvelun avulla asiakas saa tiedon oman käyttöpaikan sähkökatkosta. Palvelu on maksuton. 

Tekstiviestipalvelu

  • Voit tilata tekstiviestipalvelun, kun sinulla on voimassa oleva verkkopalvelusopimus Helen Sähköverkon kanssa.

  • Voit tilata palvelun useampaan puhelinnumeroon.

  • Palvelu on maksuton. Rekisteröintiin vaadittavasta tekstiviestistä teleoperaattorisi veloittaa normaalin tekstiviestin hinnan.

  • Tilaamalla palvelun käyttöösi, hyväksyt palveluun liittyvät sopimusehdot.

Tekstiviestipalvelu sähkökatkoista

Palvelun tilaaminen

  • Tilaa tekstiviestipalvelu lähettämällä määrämuotoinen tekstiviesti palvelunumeroon 12333. TILAA HELEN <asiakasnumero> <käyttöpaikka>. Esimerkiksi TILAA HELEN 3XXXXXX 2XXXXXX. Asiakasnumero ja käyttöpaikkanumero löytyvät sähkölaskustasi. Saat tekstiviestin onnistuneesta palvelun käyttöönotosta. 

  • Palvelun voit perua lähettämällä tekstiviestin palvelunumeroon 12333. PERU HELEN <asiakasnumero> <käyttöpaikka>.

Palveluun liittyvät kysymykset ja palautteet voi lähettää sähköpostiosoitteeseen hairiotiedotuspalvelu@helen.fi tai palautelomakkeella.